Krokodilcsirke
péntek, január 24, 2003
 
Top Ten Web-Design Mistakes of 2002 (Alertbox Dec. 2002)
7. Infrequently Asked Questions in FAQ
Too many websites have FAQs that list questions the company wished users would ask. No good. FAQs have a simplistic information design that does not scale well. They must be reserved for frequently asked questions, since that's the only thing that makes a FAQ a useful website feature. Infrequently asked questions undermine users' trust in the website and damage their understanding of its navigation.
 
Comments: Megjegyzés küldése

<< Home
Solutions are not the answer!

ARCHIVES
január 2003 / február 2003 / március 2003 / április 2003 / május 2003 / június 2003 / július 2003 / augusztus 2003 / szeptember 2003 / október 2003 / november 2003 / december 2003 / január 2004 / február 2004 / március 2004 / április 2004 / május 2004 / június 2004 / július 2004 / augusztus 2004 / szeptember 2004 / október 2004 / november 2004 / január 2005 / február 2005 / május 2005 / augusztus 2005 / szeptember 2005 /


Powered by Blogger